Samarbeidsmøter med foresatte

To kvinner i samtale ved pc - Klikk for stort bilde Christian Berset/Studio CB

Velkommen til samarbeidsmøter for foresatte. Her finner du tid og sted for de forskjellige møtene.

Skoleregler på høring

Skoleregler (tidligere ordensreglement) for elever ved de videregående skolene i Akershus er nå ute på høring. Høringsfristen er 19. april 2024.

Elevundersøkelsen 2023

Elevundersøkelsen er en årlig undersøkelse der elever får si sin mening om læring og trivsel i skolen.

Konferansekveld

Velkommen til konferansekveld, mandag 6.11!

Slik blir du bedre forberedt på krise

Tema for årets utgave av Egenberedskapsuka er ØVE. Alle innbyggere oppfordres til å øve og ta nødvendige grep for å styrke egenberedskapen.

Til deg som ønsker vaksinasjon mot smittsom hjernehinnebetennelse

Mandag 25.9 og tirsdag 26.9 i uke 39 tilbys det vaksinasjon mot smittsom hjernehinnebetennelse. FHI anbefaler ungdom mellom 16 - 19 år å ta vaksinen, og alle elever som ønsker får tilbud om å ta den på skolen i regi av skolehelsetjenesten.

Opprett en digital postkasse

Brev fra skolen og fylkeskommunen kommer raskere frem hvis du har en digital postkasse.

Skal du sende inn dokumentasjon til skolen?

Ved innsending av sensitiv dokumentasjon eller henvendelser til skolen som krever saksbehandling, ber vi dere benytte dere av E-dialog. Dette er sikkert, raskt og oversiktlig.

Velkomstbrev

Til elever og foresatte ved Drømtorp vgs.

Sommerferie 2023

Skolen holder stengt i uke 27, 28, 29 og 30.

Tidspunkter for foreldremøter ved skolestart 2023

Her kommer tid og sted for foreldremøtene ved skolestart: